.

BATMAN: GECEGEZEN KİTAP YORUMU



Kitap Adı: Batman: Gecegezen
Özgün Adı: Batman: Nightwalker
Yazarı: Marie Lu
Yayınevi: Pegasus


Marie Lu'nun Türkiye'de yayımlanmış olan 8 kitabını da okudum. Favorilerim ise Genç Elitler ve Efsane Serisi. Yazarın kalemini çok sevdiğim ve güvendiğim için bu kitaba da bir beklenti ile başladım. Beklenti ile başlamamın tek sebebi bu değil. Bir diğer sebebi ise Batman'den önce DC İkonlar Serisi'nin ilk kitabı Wonder Woman'ı çok sevmiş olmam. Daha önce okumadığım bir yazarın yazdığı Wonder Woman'ı bile bu kadar sevdiysem Marie Lu'nun yazdığı Batman'i ne kadar sevebileceğimi düşünmüştüm. Ancak kitap beklediğim kadar da beklentilerimi karşılamadı.


  

Daha önce Batman okumadım ve izlemedim. Yazar bu kitabında her olayı çok güzel açıklamış, okurken bu konulara yabancılık çekmedim. Zaten anladığım kadarıyla klasik bir Batman hikayesi değildi. Batman'in Batman'den önceki hayatı, yani Bruce Wayne olduğu dönem anlatılıyordu. Konu aslında güzeldi ama daha kapsamlı olmasını isterdim. Birkaç olayın daha eklenmesini isterdim. 310 sayfa değil de 410 sayfa olsaydı, yazar başka kurgular da ekleseydi içine çok daha severdim. Biraz yavan olmuş gibi hissettim.

Aslında kitaba kötüydü diyemem. Diğer kitaplarla karşılaştırdığımda çok iyiydi. Ancak Wonder Woman veya Marie Lu'nun diğer kitapları ile karşılaştırdığımda bir tık aşağıda kalıyordu. Yine de DC İkonlar Serisi'ni baştan sona okumak istiyorsanız bu kitap da size yeterli gelecektir. 

Yakın zamanda Sarah J. Maas'in yazmış olduğu Catwoman da çıkacak. Yazarı daha önce okumadım ama kaleminin güçlü olduğunu biliyorum. Onu da merakla bekliyorum.


Batman: Gecegezen hakkında söyleyeceğim bir diğer şey, çok akıcı olduğuydu. Marie Lu'nun yazmış olduğu ve akıcı olmayan bir kitap görmedim. Kitabı 24 saat dolmadan çabucak bitirdim.

Özetle, kitap orta düzeyde bir kitaptı. Ben Marie Lu hayranı olduğum için kitap hakkında çok kötü yorumlar okusam bile eminim okurdum. Ama bu kitap kötü değil, güzeldi.

Kitaba puanım 7

KONUSU:

Bruce Wayne, ailesi öldükten sonra 18 yaşına girer girmez ailesinin tüm serveti üzerine kalmıştır. Birden dünyanın en zengin genci unvanını kazanmıştır. Doğum gününün olduğu gece aşırı hız nedeniyle yaptığı kaza ise kamu cezasına çarptırılmasına neden olmuştur. Şehrin en azılı insanlarının kapatıldığı tımarhanede 5 hafta temizlik görevlisi olarak çalışmaya başlayacaktır. Bu sırada Gecegezenler adındaki bir örgüt, şehirdeki zengin ve elit insanları öldürmektedir. Bu cinayetten tutuklanan Madeleine de Arkham Tımarhanesi'ne kapatılmıştır. Aylar boyunca polis sorgularında tek bir kelime konuşmayan Madeleine birden Bruce Wayne ile konuşmaya başlamıştır.

Sağ tarafta yer alan "İzle" butonuna tıklayarak blogumu takibe alırsanız mutlu olurum :)
Daha fazla kitap paylaşımı için beni Instagram hesabımdan takip etmek için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Wonder Woman: Savaşgetiren kitap yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Warcross kitap yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Wildcard kitap yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Genç Elitler kitap yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Illuminae kitap yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.

Haveyoumetmyblog Haveyoumetmyblog Author

Hakkımda

Selam, ben Emirhan! Blogumla tanıştın mı? Burası benim kitap eleştirileri, dizi/film önerileri yaptığım, yeri geldiğinde ise bazı konularda fikirlerimi sunduğum bir blog. Bloguma göz atmaya hazır mısın?

Blogu Takip Et (Yeni)

Blogumda Ara

Instagram Hesabım

Etiketler

Haveyoumetmyblog

Translate

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *