.

SEX EDUCATION DİZİ YORUMU



Dizi Adı: Sex Education
Dili: İngilizce
Türü: Gençlik-Erotizm

Netflix'te bu diziyi ilk kez gördüğümde adından ve türünden dolayı ön yargılı olduğumu söylemeliyim. Ucuz lise dizilerine alerjim var. Konusu sadece cinsellik üzerine kurulu film ve dizilerden de nefret ederim. Bu ikisi birleşince ortaya saçma sapan bir şey çıkar genellikle. Diziyi açtım ve ilk saniyesinde beni 18+ bir sahne karşıladı. Ondan sonraki sahne yine cinsellik içeriyordu ve kapattım. Birkaç gün sonra dizi hakkında iyi yorumlar okuyunca merak ettim ve tekrar izlemeye başladım.


Sonraki sahnelerde neyse ki bu tarz sahnelere rastlamadım ve izlemeye devam ettim. İlk bölüm ortalama sayılırdı ancak devamında neler olacağını merak ettiğim için devam ettim. İzledikçe güzelleşmeye başladı. Espriler ve karakterlere gerçekten bayıldım. Diziyi sevmemin en büyük nedeni karakterlerdi.


Dizide farklı bir kültür yansıtılmaya çalışılmış ama artık sanırım hepimiz biliyoruz ki bu kültür doğru yansıtılmıyor. Sürekli parti, içki ve seks yok. Ama dizide fazlasıyla vardı. Normalde rahatsız ederdi beni ama bu dizide rahatsız olmadım.

Ayrıca dizide şöyle bir şey vardı, dizideki herkes sanki 90'lardaymış gibi rengarenk giyiniyordu. Özellikle yaptıklarını düşünüyorum. Çünkü hepsi aynı tarzdaydı. Fazlasıyla dikkat çekiyordu.


Dizinin sonu istediğim gibi bitmediği için üzgünüm. O yüzden ikinci sezonu merakla bekliyorum.

Bu arada dizi sanırım İngiliz yapımı çünkü her birinde ayrı bir İmgiliz aksanı vardı. Bu durum da hoşuma gitti.

Dizinin fragmanını izlemek için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Sağ tarafta yer alan "İzle" butonuna tıklayarak blogumu takibe alırsanız mutlu olurum :)
Daha fazla kitap paylaşımı için beni Instagram hesabımdan takip etmek için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Russian Doll dizi yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Hakan: Muhafız dizi yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Chilling Adventures Of Sabrina dizi yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Bir Yıldız Doğuyor film yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Elite dizi yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Tepedeki Ev dizi yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Haveyoumetmyblog Haveyoumetmyblog Author

Hakkımda

Selam, ben Emirhan! Blogumla tanıştın mı? Burası benim kitap eleştirileri, dizi/film önerileri yaptığım, yeri geldiğinde ise bazı konularda fikirlerimi sunduğum bir blog. Bloguma göz atmaya hazır mısın?

Blogu Takip Et (Yeni)

Blogumda Ara

Instagram Hesabım

Etiketler

Haveyoumetmyblog

Translate

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *