.

SMILEY PİERCİNG DENEYİMİM / ACIYOR MU? BAKIMI NASIL YAPILMALI?



"Aa o dişinin üzerindeki ne?", "Acımadı mı?", "Nasıl yemek yiyorsun?", "Dişlerini nasıl fırçalıyorsun?" gibi sorulara maruz kalıyorsanız eğer, tebrikler smiley piercinge sahipsiniz demektir. Piercingimi yaptırdığım günden beri en az 100 kere bu sorularla karşılaştım. Şimdi hem o soruları yanıtlamak, hem de smiley piercing yaptıracak olanlara deneyimlerimi anlatmak istiyorum.

Öncelikle başlayacağımız soru "Acıyor mu?"
Hayır. Hatta hiç acımıyor. Ben ki acı eşiği yerlerde olan bir insan, aşıdan bile korkarken nasıl böyle bir şey yatırdım aklım ermiyor. Piercingciye gittiğimde hala yapıp yaptırmama konusunda kararsızdım. Adama "Acıyacak mı?" diye sordum. O da bana "Hayır. En az acıyan yer orası hatta." yanıtını verdi. Ki dediği gibi de oldu. Hiç acımadı. Oradaki et çok ince ve esnek olduğu için çok çabuk deliniyor. Delim sırasında hiçbir sorun yaşamadım. Yaklaşık 5 dakika içerisinde bitti.

İkinci soruya geçelim. "Nasıl alıştın?"
Alışmam sanırım bi 5 dakika falan sürdü :D Alışma sürecinde hiçbir sorun yaşamadım. Sanki oramda hep bir piercing olmalıymış gibi geldi.

Üçüncü sorumuz: "Nasıl yemek yiyorsun?"
Gayet rahat bir şekilde hiçbir sorun yaşamadan yemek yiyebiliyorum. Sadece elma gibi sert şeyleri ısıramıyorum. Onun dışında yemek yerken hiçbir sorun yaşamıyordum. (Bir kez sakız yapışmıştı o hariç)

Bir diğer sorumuz: "Dişlerini nasıl fırçalıyorsun?"
İlk zamanlar çok hassas bir şekilde piercingime dokunmadan fırçalamaya çalışıyordum. Aksi taktirde kopacağını düşünüyordum. Ancak daha sonra haldur huldur bir şekilde oradaki piercingi umursamadan fırçalamaya başladım. Hiç de bir şey olmadı :D


"Ne kadar sürede kapanıyor?"
Piercingimi taktırdıktan 1-2 ay sonra MR'a girmek zorunda kaldım ve haliyle smiley piercingimi de çıkardım. Sadece yarım saat takmadım ve tekrar denediğimde zor da olsa taktım. Deliği bulmakta çok zorlandım ama delik kapanmamıştı. Piercingi takalı neredeyse 2 yıl olacak ve çıkarmaya karar verdim. 2 gün önce çıkardım ve deliğin kapanmasını bekledim. Ama bugün tekrar takmaya çalıştığımda deliğin hala açık olduğunu ve hiç zorlanmadan piercingi takabildiğimi gördüm. KAPANMAMIŞ! Şimdi yine çıkardım bakalım ne kadar sürede kapanacak delik.

Bu arada piercingim ile hiçbir fotoğrafım yokmuş onu fark ettim. Ben de fotoğraflardan ve videolardan kestim :D

"Ne kadara yaptırdın?"
Tam hatırlamıyorum ama sanırım 50-60 arası bir fiyatı vardı.

"Oradaki et yırtılıyor mu?"
Evet yırtıldığını duydum ama benimki yırtılmadı. Halbuki o kadar oynuyordum orasıyla :D

Benim aklıma gelen sorular bunlardı. Siz de aşağıya yorum olarak deneyimlerinizi yazabilir, sorularınızı yazabilirsiniz.
Haveyoumetmyblog Haveyoumetmyblog Author

11 yorum:

  1. Kapanmiyormu ??
    Ben kapanıyor diye biliyordum
    Ben evde şırınga olmadan deldim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende evde şırıngasız deldim ama galiba çok uçtan delmişim şişti ve acıyo şuan çıkardım kapanmasını bekliyorum bide renksiz gümüş piercing mi takılıcaktı ben lacivertrenkli takmıştım ondan da olabilir yardım edermisiniz

      Sil
    2. Bence de şu anda kapanmasını beklemelisin. Kapandıktan sonra yukarıdan tekrar dene ama zaman geçsin. Ve evet piercinginin kaliteli olması gerekiyor. Aksi takdirde enfeksiyon kapabilir.

      Sil
  2. Benim o derinin ince ve kucuk oldugun soylediler yirtilabilecegini ve dudagimin sarkacagini ama cok istiyorum dudagim sarkar diye korkuyorum bilgisni olan ya da benimki gibi ince olupta deldirtikten sonra skinti yasayan var miii

    YanıtlaSil
  3. Benim o derinin ince ve kucuk oldugun soylediler yirtilabilecegini ve dudagimin sarkacagini ama cok istiyorum dudagim sarkar diye korkuyorum bilgisni olan ya da benimki gibi ince olupta deldirtikten sonra skinti yasayan var miii

    YanıtlaSil
  4. Benim o derinin ince ve kucuk oldugun soylediler yirtilabilecegini ve dudagimin sarkacagini ama cok istiyorum dudagim sarkar diye korkuyorum bilgisni olan ya da benimki gibi ince olupta deldirtikten sonra skinti yasayan var miii

    YanıtlaSil
  5. Bende deldirdim 5 gün once ama her guldugumde simetrik olarak agzimda kayik duruyo tavsan dislerinin uszerinde degilde bi top tavsan dislerimin ortasinda digeri yanda kaliyo neden acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük iğneyle delmişler sanırım ama piercingin ordaki ne bilmiorm çock gibi şey o da küçk olmş olblr yara deliği büyümüş yani

      Sil
  6. Benim kinin deliği buyüdü sende de öyle oldumu?

    YanıtlaSil
  7. Ben daha dün deldim hafif şiş,acımıyor çok fazla ama sert seyler ısırmaya çalışınca acıyor bir şey olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elma vs. sert şeyler ısırmamaya dikkat et sonra zaten delik orada yer edinecek ve acımayacak

      Sil

Hakkımda

Selam, ben Emirhan! Blogumla tanıştın mı? Burası benim kitap eleştirileri, dizi/film önerileri yaptığım, yeri geldiğinde ise bazı konularda fikirlerimi sunduğum bir blog. Bloguma göz atmaya hazır mısın?

Blogu Takip Et (Yeni)

Blogumda Ara

Instagram Hesabım

Etiketler

Haveyoumetmyblog

Translate

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *