.

ÖLENE DEK BERABERİZ KİTAP YORUMU


Kitap Adı: Ölene Dek Beraberiz
Özgün Adı: Till Death
Yazarı: Jennifer L. Armentrout
Yayınevi: Dex Plus

Uzun zamandır okumadığım psikolojik gerilim, polisiye tarzı kitaplara olan açlığımı Ölene Dek Beraberiz sayesinde dindirdim. Kitaba beklentisiz bir şekilde, konusunu, tarzını bilmeden başladım. Hikaye beni aldı ve bambaşka yerlere götürdü. Kitaptaki o gerilimi iliklerime kadar hissettim. Tüm yaşananlar zihnimde bir bir canlandı. Kitaptaki betimlemeler üst düzeydeydi.

Kitabın kapağına bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Konuyla çok alakalı bir görünümü var. Bunun yanı sıra kitabı okumamış olan birini bile rahatça cezbedebilir ve onda merak uyandırabilir. Siyah ve beyazın arasından sızan kan kırmızısı kapağa renk vermiş.

Kitapta en sevdiğim unsurlardan bir tanesi yazar her bölümün sonuna bir bomba saklamış. Her bölüm sonunda bunu nasıl yapabiliyor diye şaşırdım. Kitabı elimden bırakmak için genelde bölüm sonlarını beklerim. Bölüm bittikten sonra da kitabı okumayı keserim. Ama bu kitapta bunu yapamadım. Bölümü bitirdiğimde ağzımın açık kaldığı zamanlar oldu ve direkt diğer bölüme başladım. Yoksa meraktan ölürdüm herhalde.

Kitaba başladığımda her kitapta olduğu gibi bir alışma süreci vardır. Bu kitaptaki alışma sürecini geçtiğinizde eminim çok fazla keyif almaya başlayacaksınız. Kitabın tansiyonu ilk bölümden son bölüme kadar bir an olsun düşmüyordu. Sürekli olarak yeni bir olay gelişiyor ve okuyucuda merak uyandırıyordu.

Bölüm aralarında ara ara katilin gözünden birkaç kesit verilmişti. O bölümleri okurken çıldırdım adete. "Kimsin sen? Kimsin sen?" diye sayfaları çeviriyordum. Böyle kitaplarda kimseye güvenmem ben. Herkese katil gözüyle bakarım. Kimi zaman baş karakter bile şüphelilerim arasına giriyor. Bu kitapta da katilden şüphelenmiştim ama o olacağına ihtimal vermemiştim. Yazar bir ters köşe yaparak beni şoka uğrattı. Katili öğrendiğimiz kısımda tüylerim diken diken oldu.


Bunların dışında baş karakter ve yan karakterlerde pek bir sıkıntı yoktu. Genel olarak hepsini sevdim ama baş karakterin "Her şey benim yüzümden. Her şeye ben sebep oldum." naraları bir zaman sonra sıkmaya başladı. O öyle yaptıkça çevresindeki insanlar da "Hayır seninle bir alakası yok!" moduna geçiyordu. Bu birkaç kez tekrarlanınca kabak tadı vermeye başladı.

Kitabın akıcılığı mükemmeldi. Zaten dediğim gibi elinize alır almaz bitirmek isteyeceksiniz. Merak sizi kemirecek. Bölüm sonlarındaki bombalar yüzünden de elinizden bırakmak istemeyeceksiniz.



Kitabı ben çok severek okudum ve hiç sıkılmadım. Psikolojik gerilim, polisiye, suç türünde favorilerim arasına girdi bile. Eğer bu tarz kitaplar okumaktan hoşlanıyorsanız hiç düşünmeden okumanızı öneririm.

Kitaba puanım 9

KONUSU:

10 yıl önce Damat isimli bir katil tarafından kaçırılan Sasha, kaçırılan kızlar arasında sağ kalıp kurtulan tek kişidir. Kurtulur kurtulmaz yaşadığı kasabayı terk eder ve koskoca bir hayatı ardında bırakır. Bu olaylardan 10 yıl sonra cesaretini toplayarak annesinin yanına yani kasabaya geri döner.

Sasha'nın geri dönmesi ile kadın cinayetleri tekrar baş göstermeye başlar. Sasha'ya savrulan tehditler ise tüm okların onun üzerine dönmesine neden olur.


Sağ tarafta yer alan "İzle" butonuna tıklayarak blogumu takibe alırsanız mutlu olurum :)
Daha fazla kitap paylaşımı için beni Instagram hesabımdan takip etmek için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Küçük Ama Büyük Yalanlar kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Kurtulan Kızlar kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Eva'nın Çığlığı kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
En Yakın Arkadaşımın Şeytan Çıkarma Ayini kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Kırmızı Piyano kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Dün Bugün Yarın kitap yorumu için BURAYA


Haveyoumetmyblog Haveyoumetmyblog Author

Hakkımda

Selam, ben Emirhan! Blogumla tanıştın mı? Burası benim kitap eleştirileri, dizi/film önerileri yaptığım, yeri geldiğinde ise bazı konularda fikirlerimi sunduğum bir blog. Bloguma göz atmaya hazır mısın?

Blogu Takip Et (Yeni)

Blogumda Ara

Instagram Hesabım

Etiketler

Haveyoumetmyblog

Translate

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *