.

WILDCARD KİTAP YORUMU



Kitap Adı: Wildcard
Özgün Adı: Wildcard
Yazarı: Marie Lu
Yayınevi: Yabancı

Warcross'u bitirdikten sonra hiç ara vermeden Wildcard'ı okumak istedim. Arka arkaya okuduğum için daha fazla zevk aldım ve "Devam kitabında ne olacak ya?" gibi dertlerim olmadı. Wildcard, ilk kitaba göre daha durağan bir kitaptı. 250 sayfa boyunca bir şeyler olmasını bekledim. Yazar tüm olayı aslında son 100 sayfaya saklamış. O yüzden favorim her zaman Warcross <3

  

Son 100 sayfa mükemmeldi. Her sayfada heyecan doruktaydı. Bu 100 sayfanın dışında olan kısımları saymak dahi istemiyorum çünkü çok fazla gereksiz sahne vardı. Ana karakter Emika'ya karşı hiç hoş düşünceler beslemedim. Kararsız oluşu beni bitirdi. Oradan oraya atlaması bir zaman sonra beni yordu. Bunun yanı sıra ilk kitap yorumunda da bahsettiğim gibi bu kitapta da pasifliğini korudu. Çok fazla öne çıkan bir karakteristik özelliği yoktu.

İlk kitabı okuduğumda bazı sahneleri ve fikirleri bazı kitap ve filmlerdekilere çok benzettim. İkinci kitapta da bu düşüncem daha da netleşti. Marie Lu sanki birkaç yerden konuyu toplamış da kitap oluşturmuş gibiydi. Ama buna rağmen mükemmel bir dünya oluşturmuş ve hakkını vermişti. 

Serinin iki kitabını mukayese edecek olursam: Warcross çok heyecanlı başlamıştı. Wildcard ise tam tersi şekilde başladı. "Hadi artık bir şeyler olsun." modundaydım. Warcross'un son sayfalarında biraz daha heyecan bekledim. Başladığı gibi gümbür gümbür bitmedi. Wildcard ise muazzam bir şekilde bitti. Warcross'u Wildcard'a göre daha çok sevdim.

Bana soracak olursanız eğer Marie Lu'nun en sevdiğim serisi Genç Elitler. Efsane serisi de bir o kadar güzel. Ayrım yapmak istemiyorum. Bu seri de standartların gayet üzerindeydi ama Marie Lu standartlarının üstünde değil, altındaydı.


Büyük ihtimalle bu seri 2 kitaptan oluşuyor. Öğrendiğime göre final kitabı Wildcard imiş. Wildcard'ın sonu da üçüncü kitabı aratacak gibi heyecanlı bir şekilde bitmedi zaten. O yüzden her şey tadında güzelken üçüncü kitap birden çıkagelmezse güzel olur.

Genel hatlarıyla eksik ve fazla bulduğum kısımlar oldu ancak beğendim. Bu tarz okumaktan hoşlanıyorsanız mutlaka kitaplığınızda bulundurmanız gerekir.

Kitaba puanım 7

Sağ tarafta yer alan "İzle" butonuna tıklayarak blogumu takibe alırsanız mutlu olurum :)
Daha fazla kitap paylaşımı için beni Instagram hesabımdan takip etmek için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Warcross kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Genç Elitler kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz. 
Gül Cemiyeti kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Gece Yıldızı kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Kaplumbağa Kabuğunda Dünya kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.


  •  
Haveyoumetmyblog Haveyoumetmyblog Author

Hakkımda

Selam, ben Emirhan! Blogumla tanıştın mı? Burası benim kitap eleştirileri, dizi/film önerileri yaptığım, yeri geldiğinde ise bazı konularda fikirlerimi sunduğum bir blog. Bloguma göz atmaya hazır mısın?

Blogu Takip Et (Yeni)

Blogumda Ara

Instagram Hesabım

Etiketler

Haveyoumetmyblog

Translate

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *