.

TÜYAP ALIŞVERİŞİM 2017


Koskoca bir 9 günlük Tüyap haftasından sonra elime bir sürü yeni kitap geçti. Daha ben kitaplığımdaki kitapları okumayı bitirememişken bu kadar daha kitabı nasıl okuyacağım inanın bilmiyorum.

Tüyap haftamı anlatan blogu yazmadan önce size aldığım kitapları göstereyim istedim. Fotoğrafta gördükleriniz hem Tüyap'tan aldıklarım, hem doğum günümde hediye edilenler, hem de yayınevlerinden gelenler.


Bildiğiniz üzere Tüyap boyunca Pegasus Yayınları'nda çalıştım ve onlarca yeni deneyim edindim. Pegasus Yayınları, fuar boyunca stant görevlisi olarak çalışan çalışanlarına istediği 7 kitabı hediye ediyordu. Ben de en merak ettiğim 7 tane Pegasus'u aldım.

İlk olarak Genç Elitleri'i feci şekilde beğenmemden dolayı serinin ikinci ve üçüncü kitapları olan Gül Cemiyeti ve Gece Yıldızı'nı aldım. Son kitap zaten Tüyap'ın ilk günü çıkmıştı.

Üçüncü olarak şu sıralar okuduğum Bronz Atlı'nın ikinci kitabı olan Tatyana Ve Alexander'ı aldım. Bronz Atlı'nın bitmesine çok az kaldı ve biter bitmez devamında ne olduğunu merak edeceğimden bu kitabı almazsam olmazdı. Tatyana Ve Alexander da Tüyap'ın ilk günü çıktı.

Dördüncü olaraksa Travma'yı seçtim. Daha önce Wulf Dorn okumamıştım ve bu Tüyap'ta yazarın yeni kitabı çıkınca bi merak ettim. Evet evet doğru okudunuz Travma da Tüyap'ın ilk günü çıktı :)

Magonya ise seçtiğim 5. kitap oldu. Aslında yeni çıkan seri kitaplardan almayacaktım ama 2 serilik bir kitap olduğunu öğrenince aldım. Seriler yeni çıktığında alıp okumayı sevmiyorum. Çünkü devamı çok geç çıkıyor ve ben o zamana kadar okuduğum ilk kitabı okumuş oluyorum. Umarım Magonya'yı hatırlar olurum. Bu arada Magonya da bu fuarda çıktı :D



6. seçtiğim kitap Bin Parça Sonsuzluk oldu. Kitabın seri olmadığını öğrendiğim gibi üzerine atladım. Kapağının mükemmel oluşu da buna etken tabi. Bin Parça Sonsuzluk da bu fuarın yenilerinden.

Pegasus Yayınları'ndan seçtiğim 7. ve son kitap ise Bülbül oldu. Bu kitabı biraz da alacak kitap bulamadığım için seçtim. Arka kapak yazısını okuyunca ise almaya karar kıldım. Kalın oluşu beni biraz korkutsa da okuduğumda çok seveceğimi biliyorum.

Gel gelelim doğum günü hediyelerime... Instagram'da @tardisayraclikiz olarak tanıdığınız Elif, Gözlerindeki Canavarın son kitabı olan Sırtımızdaki Hedef'i hediye etti. Sanırım 2,5-3 yıldır falan bu kitabın çevrilmesini bekliyordum ve sonunda ellerimdee!!!

Yine Instagram'dan @okuyan.muallime olarak tanıdığınız Nihal, "Sen hiç Harry Potter okumamışsın bir yerden başlaman lazım." diyerek Harry Potter'ın birinci kitabını hediye etti.

Instagram'dan bildiğiniz @sonkahvebukucu ise Josh Malerman'ın yeni kitabı Kırmızı Piyano'yu hediye etti. Bu kitabı yakın zamanda birlikte okuyacağız sanırım.

Doğum günümde gelen diğer hediyeler için de buradan herkese teşekkür edeyim o zaman. Bir çikolata alıp "Doğum günün kutlu olsuuun" diyenler dahi ne kadar mutlu etti beni anlatamam.



Bunların dışında kalan Düşler Ülkesi, Öldüm Çık, Seni İlk Gördüğüm Zaman, Ve Bir Americano, Tarihi Hoşçakal Lokantası, Yarım Ay yayınevlerinden Tüyap haftasında elime ulaşan kitaplar.

Hah bir de Yakup Kadri Karaosmanoğlu'nun Gençlik Ve Edebiyat Hatıraları kitabını uzun zamandır merak ediyordum ve fuardaki indirimi fırsat bilip İletişim Yayınları'ndan satın aldım.

Yeni kitaplarım bu kadardı. Tüyap'ta doğru dürüst alışveriş yaptığım söylenemez. Aşırı aşırı merak ettiğim bir kitap yoktu. Ayrıca kitaplığımda okunmayı bekleyen onlarca kitap varken yeni kitaplar satın almak istemedim. Yakın zamanda bu yeni kitapların yorumları ile görüşmek üzere. Beni Instagram hesabım olan @haveyoumeymyblog 'dan takip etmeyi unutmayın :)
Sağ tarafta yer alan "İzle" butonuna tıklayarak blogumu takibe alırsanız mutlu olurum :)
Haveyoumetmyblog Haveyoumetmyblog Author

Hakkımda

Selam, ben Emirhan! Blogumla tanıştın mı? Burası benim kitap eleştirileri, dizi/film önerileri yaptığım, yeri geldiğinde ise bazı konularda fikirlerimi sunduğum bir blog. Bloguma göz atmaya hazır mısın?

Blogu Takip Et (Yeni)

Blogumda Ara

Instagram Hesabım

Etiketler

Haveyoumetmyblog

Translate

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *