.

TATYANA VE ALEXANDER KİTAP YORUMU


Kitap Adı: Tatyana Ve Alexander
Özgün Adı: Tatyana And Alexander
Yazarı: Paullina Simons
Yayınevi: Pegasus


Resmen yüreğim parçalandı! O nasıl bir dramdır öyle? Dramın arşa çıkmış hali. Eğer duygusal biriyseniz kitabın sayfalarını çevirirken gözleriniz dolu dolu olacaktır.

Tatyana Ve Alexander çok farklı bir biçimde başladı. İlk kitaptan farklı olarak Alexander'ın çocukluğundan yetişkinliğine kadar geçen süreden kesitler okuduk. Bu sayede ana karakteri daha derinden tanıdığımızı düşünüyorum. Ancak bunun dozu biraz daha az olsaydı eminim daha güzel olurdu. Çünkü Bronz Atlı öyle bir sonla bitti ki ikinci kitaba başlarken olayların devamını okumak istedim, Alexander'ın büyüme sürecini değil. "Sabrın sonu selamettir." diyerek okumaya devam ettim. Gerçekten de selametmiş.

Olaylar alevlenmeye başladığında kitabı elimden bırakamadım. 652 sayfalık kalın kitabı 3 gün boyunca yanımda taşıdım. Sürükleyiciydi. Hem de fazlasıyla. Ben kitabın sonunu yavaş yavaş tahmin etmeye çalışsam da yazar olayı çok farklı bir yönden yakaladı ve devam ettirdi.

Karakterlerin çektiği acıları sayfaların arasında ben de yaşadım. Eğer yazarı görseydim ona soracak tek bir sorum olurdu "Bu karakterlere neden bu kadar eziyet ettirdin?". Savaş zamanı insanların neler yaşadığını bir kez daha anladım. Hayatta kalmanın, yiyecek ekmek bulmanın, sıcak kuru bir yuvada yaşamanın ne kadar büyük bir nimet olduğunu bir kez daha anladım.

Kitaba giren yeni karakterler vardı. Başta Vikki olmak üzere hepsine çabucak ısındım ve sevdim. Tatyana ve Alexander'a ise bir kez daha gıpta ettim. Bu sefer Tatyana'nın kararlarının arkasındaydım. İlk kitabın aksine çok doğru kararlar verdiğini düşünüyorum.

Kitabı bitirdiğimde büyük bir boşluğa düşeceğimi biliyordum ve öyle de oldu. Bir süre hiçbir şey okumak istemedim. Bunun üstüne çıkabilecek kitap düşünmüyordum derken ertesi gün başka bir kitaba başladım :)



Şunu da itiraf etmeliyim ki ikinci kitap ilkine göre 1-2 tık aşağıdaydı. Mükemmel miydi? Evet. Ama Bronz Atlı'nın ikinci kitaptan daha iyi olduğunu düşünüyorum. Serinin orta kitabına göre yine de çok iyiydi.

Ve tabi ki yazar yine kitabı öyle bir sonla bitirdi ki... Devamını nasıl merak ediyorum anlatamam. Bir an önce çevrilmesini istiyorum!



Anlattığım gibi yürek dağlayan mükemmel bir kitaptı. Bu seri favori serilerim arasında çoktan yerini aldı bile. Kesinlikle önerimdir. Tüyap'ta o kadar fazla kişiye önerdim ki şimdi tek tek geri dönüşleri alıyorum ve ne kadar bayıldıklarını dile getiriyorlar.

Kitaba puanım 9

Sağ tarafta yer alan "İzle" butonuna tıklayarak blogumu takibe alırsanız mutlu olurum :)
Bronz Atlı kitap yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Beni Instagram hesabım olan @haveyoumetmyblog 'dan takip etmek BURAYA için tıklayabilirsiniz.
  •  
Haveyoumetmyblog Haveyoumetmyblog Author

Hakkımda

Selam, ben Emirhan! Blogumla tanıştın mı? Burası benim kitap eleştirileri, dizi/film önerileri yaptığım, yeri geldiğinde ise bazı konularda fikirlerimi sunduğum bir blog. Bloguma göz atmaya hazır mısın?

Blogu Takip Et (Yeni)

Blogumda Ara

Instagram Hesabım

Etiketler

Haveyoumetmyblog

Translate

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *