.

HAKAN: MUHAFIZ DİZİ YORUMU (THE PROTECTOR)



Dizi Adı: Hakan: Muhafız
Türü: Aksiyon-Macera-Fantastik
Dili: Türkçe

Uzun zamandır beklediğimiz ilk Netflix Türk dizisi yayımlandı. Çoğunuz da izlemişsinizdir. Şimdi, ben diziyi nasıl buldum ondan bahsedeceğiz.

Öncelikle şunu söyleyerek başlamak istiyorum, bu dizi Türkiye'de bir ilk olduğu için mukayese edebileceğimiz bir dizi ve yapım daha yok. Son bir yıldır Türkiye de fantastik diziler yaratmaya başladı. Bu diziler ne kadar başarılıdır? Ne kadar başarısızdır? Orası tartışılır. E, hadi o zaman biz de tartışalım.

Dizinin birinci bölümü çok hızlı başladı. Geçişler çok hızlıydı ve olaylar çok çabuk gelişiyordu. Biz Türkiye'de daha önce kaç kez bir bölümü 35-40 dakikalık diziler gördük ki? Bu çok normal değil mi? Ayrıca dizinin ilk bölümü olduğu için bir an önce olayın içine girilmek istenmiş. Bu yüzden ilk bölüm çok hızlı işlenmiş olabilir. Ancak diğer bölümler gayet normal bir şekilde ilerliyordu.


Yine söylüyorum, bir ilk olduğu için hepimizin alışması biraz zaman almış olabilir. Alışmak benim ilk 3 bölümümü aldı. Ardından kendimi hikayeye kaptırdım ve izlemeye devam ettim.

Dizideki oyunculuklardan bahsetmek istiyorum. Başta Faysal Erdem rolünü canlandıran Okan Yalabık ve Hakan rolünü canlandıran Çağatay Ulusoy büyük tebrikleri hak ediyor. Her ikisi de mükemmel bir iş çıkarmış ortaya. Bunların yanı sıra kadrodaki diğer oyuncular da çok başarılıydı. Okan Yalabık rolünü o kadar iyi canlandırmış ki son bölümde onun tarafını da birazcık tutmuş olabilirim :D

Dizide İstanbul çok güzel bir şekilde lanse edilmiş. Tarihi, yapıtları, camileri ve kültürü ön planda tutulmuş. Zaten diziyi diğer dizilerden ayıran en büyük özellik de bu bence.


Dizinin bazı gerilim ve aksiyon sahnelerinde müzik eksikliği vardı. O heyecanı bana yaşattıracak bir fon istedim arkadan. Eksikliklerinden biri buydu. Bir diğeri de (Buna eksiklik denir mi bilmiyorum) diziye diğer Netflix dizilerinde olduğu gibi bir efekt eklenebilirdi. Renkleri soldurabilir veya canlandırabilirlerdi. Bu diziye farklı bir hava katardı. Renkler çok çiğ kalmıştı.

Dizi yorumlarını okuduğumda boş boş kusur arayan insanlar görüyorum. Bence gayet başarılı bir prodüksiyon olmuş. Bence kösteklemek yerine desteklememiz gerekir. Her şey bir anda mükemmel olamaz. Eminim bundan yıllar sonra bu sektör çok çok daha iyi yerlere gelecektir. Hatta dizinin ikinci ve olursa eğer üçüncü sezonu eleştiriler göz önüne alınarak daha iyi olacaktır.


Dizinin son 3 bölümü kesinlikle sezonun en iyisiydi. Soluksuz izledim. Olaylar ardı ardına gelişti ve birden her şey düğümlendi. Son bölümse sezon finaline yakışır bir biçimde bitti. İkinci sezonu deliler gibi merak ediyorum. Neler olacağını az çok tahmin edebiliyorum. Sanırım ikinci sezonun da çekimleri tamamlanmış. 2019'da da onu izleriz :D

Özetlemek gerekirse ben diziyi severek izledim. Birkaç kusur vardı elbette ancak bunların hepsi mazur görülebilir şeylerdi. İzlemenizi öneririm.

Fragmanı izlemek için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Sağ tarafta yer alan "İzle" butonuna tıklayarak blogumu takibe alırsanız mutlu olurum :)
Daha fazla kitap paylaşımı için beni Instagram hesabımdan takip etmek için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Sex Education dizi yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Russian Doll dizi yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Chilling Adventures Of Sabrina dizi yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Bir Yıldız Doğuyor film yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Elite dizi yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Tepedeki Ev dizi yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.

Haveyoumetmyblog Haveyoumetmyblog Author

Hakkımda

Selam, ben Emirhan! Blogumla tanıştın mı? Burası benim kitap eleştirileri, dizi/film önerileri yaptığım, yeri geldiğinde ise bazı konularda fikirlerimi sunduğum bir blog. Bloguma göz atmaya hazır mısın?

Blogu Takip Et (Yeni)

Blogumda Ara

Instagram Hesabım

Etiketler

Haveyoumetmyblog

Translate

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *