.

GÜL VE HANÇER KİTAP YORUMU




Kitap Adı: Gül Ve Hançer
Özgün Adı: The Rose And The Dagger
Yazarı: Renee Ahdieh
Yayınevi: Pegasus


Gazap Ve Şafak'ı bitirmemin hemen ardından hiç ara vermeden Gül Ve Hançer'e başladım. Ancak beklediğim heyecanı ikinci kitapta bulamadım. Genelde serilerin ilk kitabı konuya daha yeni girildiği için durağan olur, diğer kitaplarda ise açılır. Bu seride ise tam tersi bir durum vardı. İlk kitap ortalamanın biraz üzerinde ve heyecan doluydu. Bu kitap ise bana göre daha az heyecan vericiydi.

İlk kitabın yorumunda bahsettiğim olayların çok hızlı gelişmesi ve bir anda oldu bittiye getirilmesi durumu bu kitapta da hakimdi. Olaylar bir anda oluyor ve bitiyordu. Ben bu kısımların uzatılmasını ve atlanmadan yazılmasını isterdim.


  

İlk kitabın sonu gayet merak uyandırıcı bir biçimde bitti. Ne olduğunu okumak için diğer kitaba başlama isteği uyandırdı. İkinci kitaba başladığımda ise beklediğim heyecanı bulamadım. Kitabın kaldığı yerden aynı şekilde devam etmesini isterdim. Ancak ilk kitabın sonundaki olayla ikinci kitabın sonundaki olay arasında zaman farkı vardı.



Kitap yine ilk kitapta olduğu gibi çok akıcıydı ve hızlı bir biçimde okunuyordu. 2 gün içerisinde bitirdim. Seriyi toplam 3 günde bitirdim. Karakterlere ise bu kitapta daha fazla ısındım ve sevdim.

Kitap sonlara doğru çok karışmaya başladı. Kitaptaki herkes sürekli saf değiştirip duruyordu. Yıllardır güvendiğin insanlar senin karşı safında yer alıyordu. Karşı safta sandığın kişiler aslında senin safında çıkıyordu gibi karışık olaylar vardı. Ama bence buna da bu kadar fazla lüzum yoktu.

Seriyi genel olarak değerlendirecek olursam ortalama bir seriydi. Okuduğum için pişman değilim. Uzun bir seri de değil. Zorlarsanız serinin iki kitabını bir gün içerisinde de bitirebilirsiniz.

Kitaba puanım 7

Sağ tarafta yer alan "İzle" butonuna tıklayarak blogumu takibe alırsanız mutlu olurum :)
Daha fazla kitap paylaşımı için beni Instagram hesabımdan takip etmek için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Gazap Ve Şafak kitap yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Wonder Woman: Savaşgetiren kitap yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Warcross kitap yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Wildcard kitap yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Genç Elitler kitap yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Illuminae kitap yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.


  •  
Haveyoumetmyblog Haveyoumetmyblog Author

1 yorum:

  1. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı içerik ile dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil

Hakkımda

Selam, ben Emirhan! Blogumla tanıştın mı? Burası benim kitap eleştirileri, dizi/film önerileri yaptığım, yeri geldiğinde ise bazı konularda fikirlerimi sunduğum bir blog. Bloguma göz atmaya hazır mısın?

Blogu Takip Et (Yeni)

Blogumda Ara

Instagram Hesabım

Etiketler

Haveyoumetmyblog

Translate

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *