.

KANUNSUZLAR MECLİSİ KİTAP YORUMU



Kitap Adı: Kanunsuzlar Meclisi
Yazarı: Gerçek Ağyel
Yayınevi: Puslu


Kanunsuzlar Meclisi'ne sıfır beklenti ile başladım. Sayfaları çevirdikçe kitabın beni içine çektiğini hissettim. Bir zaman sonra artık iyice merak etmeye başladım. Son sayfaya gelene kadar elimden bırakamadım.

İnce bir kitap olduğundan ve yazarın dili de fazlasıyla akıcı olduğundan birkaç saat içerisinde bitirdim. Eğer kitabı okumaya niyetiniz varsa elinize alın ve bitirene kadar bırakmayın. Bu sayede kitabın daha fazla içine girecek ve daha çok seveceksiniz.

Olay örgüsü mükemmeldi. Kitap bir aksiyon ile başladı. Bense neye uğradığımı şaşırdım. İlerleyen sayfalarda tam olaylar duruldu derken yine bambaşka bir olay oldu. Bu yönden kesinlikle kusursuzdu. Bir an olsun aksiyon dinmemişti.


Kitapta birçok karakter vardı. Her birin kendine göre yetenekleri vardı. Çok karakter olması sizi korkutmasın çünkü her biri anımsanacak düzeydeydi. Başkaraketimiz Gökhan ise tam bir lider ruhluydu. Kitaplarda aradığımız güçlü nadir karakterlerden bir tanesiydi. Olaylarla baş ediş biçimi ve her şeyin üstesinden gelmesi onu lider yapan özelliklerdendi.


Bir macera-aksiyon kitabı olmasına rağmen yazarımız olayların içine aşkı da serpiştirmiş. Kitabın en sevdiğim yönlerinden bir tanesi de buydu. Bir aksiyon kitabının içine aşk ancak bu kadar yakışırdı. Ne çok fazla göze batar biçimde fazlaydı, ne de yok denecek kadar azdı. Tam kararındaydı. Kitapta yaşanan tüm o olayları takip etmeye çalışırken bir yandan da bu aşk hikayesinin nasıl sonuçlanacağını merak etmek güzeldi.


"Kanunsuzlar Meclisi'yle alt tabakalardan gelip Elitlere kadar tırmanan hayatlara tanıklık ederken heyecanın her satırını sarıp sarmaladığı aşkın en saf halini ve insanın değişken doğasını soluksuz okuyacaksınız."

Kitabın sonu ise kesinlikle kendine yakışır biçimde bitti. Mükemmeldi! Tam her şey bitti ve çözüldü derken sona saklanan bir bomba daha vardı. Bayıldım! Sonu beni fazlasıyla tatmin etti. Yazarımız bu son üzerinden aslında bir devam kitabı daha yazabilir. Kesinlikle malzeme var. Hatta bir seri bile oluşturabilir.

Kısacası kitabı severek okudum ve okuduğum süre zarfınca fazlasıyla keyif aldım. Eğer macera-aksiyon-aşk bir arada olsun diyorsanız kesinlikle tavsiyemdir.

Kitaba puanım 9



TANITIM BÜLTENİ
İnsanların ve hayatın onlardan çaldığı her duygu için bir şey çalmak mücadelelerinin adıydı…
Aslında sıradan birer hırsızlardı. Hepsi de yakalanmaya karşı şerbetliydi, ama biri hariç! Gökhan o güne kadar hiç yakalanmamıştı, yakalanmanın ne demek olduğunu bile bilmiyor­du, ta ki grubunun liderliğini aldıktan sonra girdikleri o evde, avukatla karşılaşana kadar. Gökhan, insanın en iyi zor zamanlarda düşünebildiğini ve farkına varma olasılığının daha da yükselebileceğini biliyor­du, ama bu karşılaşmada aklına gelen ilk şey; eve girdiklerin­den kimin, nasıl haberinin olduğuydu?
Bu karşılaşmanın ardından Gökhan, hayatının farklı bir yöne akmaya başlayacağı o akşam; yaşadığı mahallenin, ark­adaşlarının en önemlisi de aşkın ve aşık olmanın bildiklerin­den çok daha farklı olduğunu öğrenecekti.
Kanunsuzlar Meclisi'yle alt tabakalardan gelip Elitlere kadar tırmanan hayatlara tanıklık ederken heyecanın her satırını sarıp sarmaladığı aşkın en saf halini ve insanın değişken doğasını soluksuz okuyacaksınız.


Sağ tarafta yer alan "İzle" butonuna tıklayarak blogumu takibe alırsanız mutlu olurum :)
Daha fazla kitap paylaşımı için beni Instagram hesabımdan takip etmek için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Bülbül kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Tut Ki Seni Seviyorum kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Düzenbaz kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Genç Elitler kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Illuminae kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Magonya kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.









Haveyoumetmyblog Haveyoumetmyblog Author

Hakkımda

Selam, ben Emirhan! Blogumla tanıştın mı? Burası benim kitap eleştirileri, dizi/film önerileri yaptığım, yeri geldiğinde ise bazı konularda fikirlerimi sunduğum bir blog. Bloguma göz atmaya hazır mısın?

Blogu Takip Et (Yeni)

Blogumda Ara

Instagram Hesabım

Etiketler

Haveyoumetmyblog

Translate

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *