.

TEK KİŞİLİK PARİS SEYAHATİ KİTAP YORUMU



Kitap Adı: Tek Kişilik Paris Seyahati
Özgün Adı: Paris For One And Other Stories
Yazarı: Jojo Moyes
Yayınevi: Pegasus


Moyes'in kalemine her zaman güvenmişimdir. Bu kitabında da beni yanıltmadı ve bize güzel bir öykü sundu. Bu öykü, kısa olmasına rağmen içerisinde çeşitli olaylar barındırıyordu. Kısa olmasının nedeni de sadece bir hafta sonunu anlatıyor olmasıydı. Jojo Moyes, bu kitabında gereksiz paragraflardan kaçınmış ve sade bir roman yazmış.

Hani "Bu sıralar kitap okuyasım yok. Belki kısa ve akıcı bir şeyler okuyabilirim." veya "Reading slumpa girdim. Beni bu durumdan çıkaracak bir kitap arıyorum." diye düşünürüz ya, işte bu kitap o kitap. Sizi reading slumptan çıkaracak, bunaldığınız zamanlarda keyifli birkaç saat geçirmenizi sağlayacak kısa bir roman. Elinize aldığınızda bir de bakmışsınız ki çoktan bitmiş bile.

Akıcılığı mükemmeldi. 1 saat civarında bitirdim. Üzerine çok fazla durulabilecek bir kitap olduğunu sanmıyorum. O yüzden okuyup direkt geçebilirsiniz. 'Çerezlik' diye hitap ettiğimiz kitaplardan bir tanesiydi.

Bunların dışında başkarakterimizi sevdim. Kendine çok fazla özgüveni olmasa da son sayfalarda yaşadığı patlamalar tam yerindeydi. Yan karakterimiz de gayet sempatikti.

Kitap hakkında bahsedebileceğim daha fazla bir şey yok sanırım. Söyleyeceğim son şey, kitaba bir şans tanıyabilirsiniz. Kitap okuyamadığınız zamanlarda sizin kurtarıcınız olacaktır.

Kitaba puanım 7

KONUSU:

20'li yaşlarının ortalarında olan Nell, erkek arkadaşına daha önce hiç Paris'i ziyaret etmediğinden bahsetmiştir. Bunun üzerine Nell'in erkek arkadaşı Nell'e sürpriz yaparak Paris'e 2 kişilik hafta sonu seyahat ve otel bileti ayarlamıştır. Paris'e gitme günü gelip çattığında Nell'in telefonuna erkek arkadaşından Paris'e gelemeyeceğine dair mesaj gelir. Paris'e tek başına seyahat etmek zorunda kalan Nell hiç beklemediği bir hafta sonu yaşayacaktır.


Sağ tarafta yer alan "İzle" butonuna tıklayarak blogumu takibe alırsanız mutlu olurum :)
Daha fazla kitap paylaşımı için beni Instagram hesabımdan takip etmek için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Eğer İnanırsan kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Bülbül kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Tut Ki Seni Seviyorum kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Kaplumbağa Kabuğunda Dünya kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Seni Ben Uydurdum kitap yorumu için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Haveyoumetmyblog Haveyoumetmyblog Author

Hakkımda

Selam, ben Emirhan! Blogumla tanıştın mı? Burası benim kitap eleştirileri, dizi/film önerileri yaptığım, yeri geldiğinde ise bazı konularda fikirlerimi sunduğum bir blog. Bloguma göz atmaya hazır mısın?

Blogu Takip Et (Yeni)

Blogumda Ara

Instagram Hesabım

Etiketler

Haveyoumetmyblog

Translate

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *